Politica de returnare–eSMART.ro
Bună ziua, vă putem ajuta?

POLITICA DE RETURNARE

Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit în 14 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicarii. Fie trimiți formularul de retur până cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării.

send-back.png

Conditii generale pentru returul produselor vandute de eSmart.ro :

- Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel

încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la software-ul inițial.

- Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

- Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

- Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

- Banii vor fi returnati în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit online;

- Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice;

- Fiecare produs resigilat, indiferent de categorie, se returnează conform condițiilor specifice categoriei respective.

Model formular retragere din contract LINK(nu este obligatoriu) 

Limitarea dreptului la retur gratuit in 14 de zile:time.png

Compania Be Smart Communication SRL isi rezerva dreptul de a limita serviciul “Retur gratuit in 14 de zile” in cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat. Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisa, apel sau prin posta electronica, atunci cand se constata un comportament incorect.

Cerere de retur anulată

Dacă cererea ta de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:

- Te-ai răzgândit și nu ai mai predat coletul curierului.

- Curierul te-a sunat de trei ori, dar nu a reușit să dea de tine.

Daca nu s-a intamplat asta, te rugam sa ne contactezi pe email pentru verificari.

Exceptii

Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:

 - Furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator; (EX. produse de ingrijire personale, peroduse din categoria Copii si Bebelusi, casti intraauriculare, etc)

- Furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.(EX. Licente electronice, extensii de garantii)